UW VLUCHT VERTRAAGD, GEANNULEERD OF OVERBOEKT?

In dat geval heeft u mogelijk recht op een vergoeding die kan oplopen tot € 600 per persoon!

Wij verhalen op no cure no pay basis uw vergoeding en betalen deze zonder inhoudingen door. De kosten verhalen wij op de luchtvaartmaatschappij.

Wie zijn wij?
  1. Vertraagd

    Heeft u bij een vlucht vertraging ondervonden?

    Check nu!
  2. Geannuleerd

    Is uw vlucht korter dan 14 dagen voor vertrek geannuleerd?

    Check nu!
  3. Geweigerd

    Is u de toegang tot het toestel geweigerd zonder compensatie?

    Check nu!

Hoe werkt het?


1

Claim Indienen

Wij leggen uw claim neer bij de luchtvaartmaatschappij

2

Uitbetaling

Als uw claim wordt gehonoreerd, betalen we de hele vergoeding door!

3

Beoordeling Afwijzing

Als uw claim niet wordt gehonoreerd, beoordelen wij de afwijzing

4

Rechtsmaatregelen

Als wij van mening zijn dat de claim ten onrechte is afgewezen, gaan wij over tot het nemen van rechtsmaatregelen

Service

Helpdesk

Voor meer informatie en vragen en/of opmerkingen kunt u terecht op e-mailadres: info@airclaimsupport.nl. Wij beantwoorden uw mail zo spoedig mogelijk. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze helpdesk. Deze is op werkdagen bereikbaar van 8:00 uur tot 18:00

Neem contact op

Veel gestelde vragen

Voor eenvoudige vragen kunt u terecht op onze veelgestelde vragen pagina.

Klik hier!
Airclaim support helpdesk

De voordelen van
Air Claim Support

Wij werken op no cure no pay basis

Wij betalen de vergoeding zonder inhouding uit aan de passagier

Wij verhalen de kosten op de luchtvaartmaatschappij

De Juridische Basis


Luchtvaartmaatschappijen die passagiers duperen door grote vertragingen te laten ontstaan, vluchten op het laatste moment annuleren of vliegtuigen opzettelijk overboeken, zijn onder omstandigheden wettelijk verplicht hun passagiers daarvoor schadeloos te stellen. U kunt tot twee jaar na dato uw vergoeding claimen.

Wilt u op de hoogte gehouden worden? Schrijf u dan nu in!