UW VLUCHT VERTRAAGD, GEANNULEERD OF OVERBOEKT?

Dan heeft u misschien recht op terugbetaling, plus kosten, plus een vergoeding tot € 600 per passagier.

Wij verhalen op no cure no pay basis uw vergoeding en betalen deze integraal door. De kosten verhalen wij op de luchtvaartmaatschappij.

Wie zijn wij?
  1. Vertraagd

    Heeft u tijdens uw reis vertraging ondervonden?

    Check nu!
  2. Geannuleerd

    Is tijdens uw reis uw vlucht geannuleerd?

    Check nu!
  3. Geweigerd

    Bent u tijdens uw reis geweigerd voor de vlucht?

    Check nu!

Hoe Werkt Het


1

Claim Indienen

Wij leggen uw claim neer bij de luchtvaartmaatschappij

2

Uitbetaling

Als uw claim wordt gehonoreerd betalen we de hele vergoeding door!

3

Beoordeling Afwijzing

Als uw claim niet wordt gehonoreerd beoordelen wij de afwijzing

4

Rechtsmaatregelen

Als wij van mening zijn dat de claim ten onrechte is afgewezen, gaan wij over tot het nemen van rechtsmaatregelen

Service

Helpdesk

Indien u meer informatie wilt ontvangen of en vragen of opmerkingen heeft kunt u met ons contact opnemen.
Onze helpdesk zal u zo spoedig mogelijk te hulp staan.

Neem contact op

Veel gestelde vragen

Voor eenvoudige vragen kunt u terecht op onze veegestelde vragen pagina.

Klik hier!
...

De voordelen van
Air Claim Support

Wij werken op no cure no pay basis

Wij betalen de vergoeding zonder inhouding door aan de passagier

Wij verhalen de kosten op de luchtvaartmaatschappij

De Juridische Basis


Luchtvaartmaatschappijen die passagiers duperen door grote vertragingen te laten ontstaan, vluchten op het laatste moment annuleren of vliegtuigen opzettelijk overboeken zijn onder omstandigheden wettelijk verplicht hun passagiers daarvoor schadeloos te stellen. U kunt tot twee jaar na dato uw vergoeding claimen.

Wilt u op de hoogte gehouden worden? Schrijf u dan nu in!